Trend web design pe 2019 Romania

Trend web design 2019 Romania

Există ca trend webdesign 2019 România, afirmația că “creativitatea înseamnă să știi cum să-ți ascunzi sursele”. Acesta, un citat atribuit adesea lui Albert Einstein, a fost de fapt  inventată de umoristul CEM Joad.

În orice caz, nu este greu să știi ce e trendy. Ridicați ochii de pe telefonul dvs. și aruncați o privire în jur! Sau nu o faceți?

Ceea ce contează este înțelegerea modului în care apar tendințele și adopția tendințelor de webdesign în general. Pentru că, în România cel puțin, tendințele au multe de spus pentru momentul nostru cultural: ceea ce ne place, ce urâm, spre ce vrem să ne îndreptăm. Cu cât ne apropiem mai mult de înțelegerea acestor lucruri, cu atât mai mult ajungem să atingem interiorul altora – să empatizăm cu ei. Și, într-adevăr, să ne înțelegem clienții.

Acum, să vedem ce vor spune viitorii istorici despre ziua de azi. Cu puțin ajutor de la câțiva influenceri de branșă moderni, începând cu Zack Onisko , CEO al Dribble.

1. Ilustrația tridimensională în grafică

grafica web design galati romania 2019

Într-un sens, acest lucru accentuează contrastul dintre produsele digitale și ființele umane, chiar dacă le aduce împreună în spații virtuale gen Internet sau smartphone media în care oamenii pot înțelege și manipula elementele digitale.

Chiar când ați crezut că viitorul în grafică este plat, brandurile precum Pitch and Stripe își aruncă greutatea logourilor în spatele unei forme noi dar de modă veche: 3D.

Nefiind mulțumiți de stilul de ilustrare “decupat” popularizat de Slack, designerii încearcă să adauge adâncimea și realismul graficelor create pentru a bloca limitele dintre lumea digitală și cea fizică.

2. De la cuvântul jucăuș la logo-ul serios - aka Helveticizarea identității mărcii

logo web design galati romania 2019

În 2018, am văzut câteva mărci vizibile care se transformă din identități de brand excentric încântătoare în mai multe … ah … așteptări … sans serifs.

Sau, așa cum îmi place să spun: toate identitățile mărcilor au ca rezultat o versiune Helvetica.

În condițiile în care cele mai cunoscute mărci din lume, au  logouri fără serif, nu este de mirare că un pas în această direcție este văzut ca o amprentă a unei societăți care atinge maturitatea.
În acest sens, acesta este un fel de meta-tendință pe care ne așteptăm să o vedem mereu, iar anul 2019 nu este o excepție.

3. Animații pe mobile și smartphone

Web design-ul la sfârșitul anului 2018 ne-a arătat o serie de animații bazate pe curgere și o includere a “animațiilor temporizate” pentru a ajuta să conducă privirea în jos pe o pagină de marketing.

În timp ce acest lucru funcționează bine pe calculator, vom vedea o abordare mai mobilă pentru prima dată a interacțiunilor în acest an.
Aștept cu nerăbdare să văd cum designerii și dezvoltatorii aduc fațete ale “designului desktop” în designul web-mobil.

Acesta va fi adevăratul challenge.

Încă de la lansarea smartphone-urilor și creșterea rețelelor sociale, am descoperit un nou nivel de conexiune. Cunoștințele lumii sunt la îndemâna noastră. Ne putem “imprieteni” (așa este: era deja un verb pentru asta) cu aproape oricine, oriunde. Ne bucurăm de “hrănirea” constantă a “conținutului” “adaptat” “doar pentru noi”.

Și suntem obosiți. Ne-am săturat de invazivitate. Inducerea în eroare și capcana pentru click. Retorica cu privire la conectarea lumii în fața știrilor despre aceleași lucruri, manipularea mass-media și (poate?) alegerile frauduloase sau noua afacere de succes despre care nu a auzit încă nimeni.

Realizăm fără să vrem că există o “maimuță” ce trăiește pe “cârca” noastră. Și se hrănește din buzunarele noastre. Care pe de-o parte ne dorește tot binele din lume și pe de altă parte ne transmite că totul costă.

Această descoperire însă ne duce fără să vrem la o întrebare absolut legitimă. Nu cumva trecerea de la telefonul mobil la un supercomputer de dimensiuni mici ne costă mai mult decât ne-a adus beneficii?

Și dacă este așa: cum putem corecta dezechilibrul? Putem să avem tortul și să-l și mâncăm totodată?

Dar tu, citind acest lucru, nu poți să răspunzi la aceste întrebări ca  un “utilizator”. Ești, probabil, deopotrivă leader de business și consumator. Deci, în 2019, este timpul (timpul trecut) să vă întrebați:

Ce pot face pentru a readuce clienții mei înapoi în control? Al deciziei bazate pe calitate, bazat pe argumente, nu doar cel al vitezei de reacție și a cantității enorme de repere oferite de supermarket-uri?

Te-am convins? Contactează-ne!