Externalizare servicii marketing și publicitate

Da, noi putem gestiona integral marketing-ul afacerii tale

Daca alegi optiunea externalizarii proceselor de publicitate, atunci afacerea "acceseaza" resursele disponibile ale unei firme de specialitate doar cand are nevoie. Daca alegi o agentie de publicitate cu un portofoliu bogat de lucrari si o experienta reprezentativa, atunci accesezi servicii si produse de o calitate mai buna decat ceea ce poti sa realizezi intern doar cu experienta unui singur domeniu si a unui numar de lucrari limitat.

Serviciul intern de marketing presupune spatii, dotari specifice, oameni de specialitate. Stabilirea unei strategii de comunicare, identificarea publicului tinta, urmarirea procesului de comunicare, si multe altele vor fi generatoare de cheltuieli si consumatoare de timp. Pentru aceste motive, este de preferat externalizarea comunicarii catre companii specializate, cu oameni cu experienta in acest domeniu.

Costurile sunt mai mici, comunicarea se produce mai repede, mai simplu si mai eficient. Rezultatele apar mai repede, resursa de timp a managerilor este mai bine exploatata. Eficient, ieftin, direct, bani si timp castigat, iata cateva din avantajele externalizare servicii marketing și publicitate

marketing-integrat-galati

„Gânditul este una dintre cele mai dificile slujbe. Poate din acest motiv foarte puțini se angajează la el.” — Henry Ford

Cât costă să angajezi un om de marketing?

Și după ce l-ai găsit, va fi el bun la toate? Noi alocăm fiecărui client o echipă care să acopere nevoile specifice: strategie de marketing, promovare online și offline, trade marketing, design si webdesign, branding, content, blogging și multe altele.

Adunăm informații despre piață, firmă și concurenți. Apelăm și la cercetări de piață dacă este nevoie. Ne adunăm toată echipa și facem un brainstorming, în urma căruia vom propune un plan de marketing, cu grafic de implementare și estimare de costuri. Durata: 1-2 săptămâni

Implementăm proiectul pe care l-am agreat. Facem design, scriem texte, facem site-uri, demarăm procese de branding, gândim standuri și planograme, selectam furnizori pentru producția materialelor necesare. Pe bază de abonament lunar.

Ne întâlnim periodic pentru a analiza stadiul proiectului, a lua feedback și a valida sau ajusta pașii următori. În funcție de dimensiunile proiectului ne vedem săptămânal sau lunar, față în față sau în videoconferință și ne alocăm câteva ore pentru strategie de business.

Te-am convins?
Primul pas e să comunicăm