cum fac magazin online galati

Cum fac un magazin online?

Dacă nu știi cum să faci un magazin online, DA, te putem ajuta.

Antreprenorii pot sa-si deschida gratuit magazine online cu ajutorul unor platforme de e-commerce free, insa pentru castigarea increderii
cumparatorilor pe internet este nevoie de un magazin online realizat la
comanda, contra cost, de firme specializate.

Un magazin online este un website care are ca obiectiv principal vanzarea de produse. Mai nou, si serviciile, cardurile de reducere, biletele online și multe altele pot fi vandute și implicit cumparate pe Internet prin intermediul magazinelor online.

In cele mai multe situatii magazinele online sunt niste platforme administrabile pe care se urca un anumit numar de produse pe care utilizatorii mediului online le pot cumpara. Cum fac?

Cu ajutorul unui card bancar, fie cu plata ramburs, fie transfer bancar.

Pentru prezentarea si vinderea de produse, exista posibilitatea de creare magazine online pe platforme e-commerce free, cum sunt:

Open Cart,

Magento,

Presta Shop,

Woocommerce.

Brandurile renumite aleg sa-si realizeze magazinele online pe platforme e-commerce personalizate si avansate.

Printre avantajele unui magazin online personalizat sunt:

– multiple instrumente care faciliteaza navigarea userilor pe site,
– sisteme de management al clientilor prin care se identifica clienti noi sau fideli,
– discounturi care se pot face direct sau cu ajutorul cupoanelor de reducere.

magazin-online-galati-cum

Ca toți ceilalți, susținem că “nu exista o reteta care sa garanteze succesul unui magazin online”, dar sustinem cu tărie ca “un CRM (customer relationship management – un soft de gestionare a relatiei cu clientii – n.r.) personalizat, un design atractiv, adaptat cerintelor actuale de marketing, precum si o promovare online” pot ajuta un anreprenor in e-commerce.

Comerciantii online trebuie sa aiba in vedere urmatoarele elemente pentru site-ul lor de vanzari:

– Scopul unui magazin online – vanzarea unui produs este pusa in evidenta printr-un call to action simplu si relevant : Cumpara

– Valorificarea calitatii produselor tale – aceste ele,mente te ajuta sa convingi clientii ca au nevoie de produsele tale. Ofertele speciale, colectii noi sunt astfel de “carlige”.

– Castiga increderea clientilor – descrierile scurte si la obiect a produselor, pozele relavante te pot ajuta sa atragi clientul de partea ta

Logo-ul site-ului – Logo-ul este ca o carte de vizita a unui site. Atunci cand apartine unui brand cunoscut clientii se simt in siguranta, insa si un logo remarcabil poate fi de folos

– Reducerile, fidelizarea clientilor prin livrare si transport gratuit sau cu discounturi pot fi cai de atragere a clientului

– Rubrica “Noutati” – alimenteaza in permanenta aceasta rubrica fie prin evenimentele la care participi, perioade de reduceri sau stiri din domeniu

– Cosul de cumparaturi este un simbol al fiecarui magazin online si nu trebuie sa lipseasca

– Metodele de plata – afisate toate metodele de plata chiar pe home page-ul site-ului

– Indicatori de credibilitate referitori la securizarea platilor online. Prezenta lor este un avantaj, clientii fiind asigurati ca datele personale nu vor fi divulgate sau folosite

– Datele de contact – trebuie sa fie afisate clar, sa sara in ochi si sa fie la indemana utilizatorului.

– Link-urile retelelor de socializare sunt, in prezent, cele mai bune surse de promovare a produselor unui magazin online si a te face cunoscut.